Tjenester

Entreprenør

Med høy kompetanse, faglig bredde og lang erfaring kan vi tilby alle typer oppdrag, både små og store, innen alle entrepriseformer og byggtekniske områder.

Totalentrepriser

Vi gjennomfører totalentrepriser i samarbeid med landsdelens dyktigste arkitekter. Vi kan administrere hele byggeprosessen – fra ansvarlig søker til prosjekterende og utførende.

Nybygg og rehabilitering

Vi påtar oss oppdrag for næringsbygg, skoler, barnehager, industrihaller og leiligheter – både nybygg og rehabilitering. Våre kunder er både private og offentlige byggherrer.

Serviceavdeling

Avdelingen er en ny utvidelse i selskapet, og et supplement til våre allerede allsidige tjenester. Vi tilbyr bygningsmessige tømrerarbeider til både privatkunder og bedrifter. Avdelingen vil være en særdeles mobil enhet med kort responstid, slik at du som bedriftskunde med rammeavtale får den hjelpen du trenger når noe oppstår. Som kunde med rammeavtale tilbyr vi koordinering av alle bygningsmessige og tekniske leveranser, slik at du kun trenger å forholde deg til et kontaktpunkt.

• Rammeavtale – et kontaktpunkt for bygningsmessige tjenester med faste avtalepriser
  • Mobil enhet med kort responstid
  • Vaktmester- og forvaltningstjeneste
  • Bygg- og eiendomsforvaltning
  • Rehabilitering innvendig og utvendig
  • Tilbygg/påbygg/ombygg
  • Nybygg
  • Dører/vinduer/taktekking
  • Koordinering av alle fag

AKTØR som bygger AS skal være en referansebedrift for gjennomføring av en vellykket byggeprosess, fra start til slutt.

Prosjekter

Våre kunder

Entreprenørbedrift i Midt-Troms

AKTØR som bygger AS er en av de eldste entreprenørbedriftene i Midt-Troms. Vi er rundt 30 ansatte og skal omsette for ca 120 MNOK i året. Vi driver allsidig entreprenørvirksomhet i distriktet, fylket og Nord-Norge for øvrig.

Kompetanse bygger suksess!

Med bred kompetanse og lang erfaring innenfor de fleste byggfaglige områder, ønsker vi å være en foretrukket samarbeidspartner for private og offentlige byggherrer.

Individuell problemløsning

Sammen med oppdragsgiver utvikler vi individuelle løsninger med hensyn til kvalitet og funksjonalitet innenfor økonomiske forutsetninger.

Besøk for oppdaterte nyheter

Kom innom for en prat, ring oss eller send oss en e-post.

Storgata 46, 9300 Finnsnes

(0047) 77 87 01 00

Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den.

Foretaksinformasjon

AKTØR som bygger AS