19 feb

Serviceavdeling

Serviceavdeling Spesial

Avdelingen er en ny utvidelse i selskapet, og et supplement til våre allerede allsidige tjenester. Vi tilbyr bygningsmessige tømrerarbeider til både privatkunder og bedrifter. Avdelingen vil være en særdeles mobil enhet med kort responstid, slik at du som bedriftskunde med rammeavtale får den hjelpen du trenger når noe oppstår. Som kunde med rammeavtale tilbyr vi koordinering av alle bygningsmessige og tekniske leveranser, slik at du kun trenger å forholde deg til et kontaktpunkt.

• Rammeavtale – et kontaktpunkt for bygningsmessige tjenester med faste avtalepriser
  • Mobil enhet med kort responstid
  • Vaktmester- og forvaltningstjeneste
  • Bygg- og eiendomsforvaltning